Darmowa dostawa na zamówienia powyżej 100 PLN

Reklamacje i zwroty

Reklamacje (niezgodność towaru z umową)
  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Reklamacje można składać mailowo na adres: sklep@miniramka.pl
  3. W reklamacji należy podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, imię i nazwisko), opis wady oraz preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
  4. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza jej uznanie.
  5. Reklamacja dotyczy również produktów personalizowanych – jeśli produkt jest wadliwy, posiada błędy, jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, klient ma prawo do żądania doprowadzenia go do zgodności z umową (np. poprawienie błędu, ponowny wydruk).
Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować sprzedawcę o swojej decyzji (np. za pośrednictwem e-maila lub formularza kontaktowego).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, konsument zobowiązany jest zwrócić towar w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  4. Koszty odesłania towaru ponosi konsument.
  5. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, jednak sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu do momentu otrzymania towaru z powrotem.
  6. Wyłączenie prawa do odstąpienia – produkty personalizowane. Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów wykonanych według specyfikacji konsumenta– np. plakatów personalizowanych zawierających imię, datę urodzenia lub inne dane wskazane przez klienta. W przypadku takich produktów nie ma możliwości ich zwrotu, chyba że towar jest wadliwy, posiada błędy lub jest niezgodny z zamówieniem – wtedy konsumentowi przysługuje pełne prawo do reklamacji.